Lista mea de bloguri

Lista mea de bloguri

marți, 9 septembrie 2014

Yoga la copii, un joc foarte amplu



Ce mult le-a plăcut copiilor azi să cânte "Eu am zece degețele" la ora de yoga pentru copii.

Aproape că au uitat că trebuie să rămână cu picioarele în sus preț de ceva minute. Am fost recunoscători și degetelor de la mâini printr-un dans al lor... A fost un exercițiu de stimulare auditivă și de percepere extraordinar.

Mulțumesc Patriciei, Marei, Ilinei, lui Petru și mămicilor, pentru prezența voastră azi, a fost o oră plină de fantezie, mișcare distractivă și mai ales inedită!

În timpul orei de yoga la copii ne adresăm atât auzului, și astfel cerem copiilor să exprime emoții, cât și celorlalte simțuri. Astfel ora de yoga devine o oră holistică: prin mișcare, emoție, poveste ea e un tot...și vă spun, copiiilor le place să le cântăm!





Ați fost fascinanți, vă iubesc!

Pe marțea viitoare :)

cu bucurie,
Daniela

ps. Cantecelul pe care punteti canta si voi :) Eu am zece degetele :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu